Разделы презентаций


Научная организация педагогического труда презентация, доклад

Кириш 1-боб. ПЕДАГОГ МЕХНАТИНИНГ НАЗАРИЙ - МЕТОДОЛОГИК АСОСЛАРИ.1.1. Педагогик фаолиятининг хусусиятлари, функциялари, тузилиши1.2.Педагогик фаолият – ижтимоий педагогик ҳодиса сифатида. 1.3. Ўқитувчи - муомала субъекти сифатида.2-боб. Педагогик фаолиятда ўқитувчи – ўқувчи ҳамкорлигини ҳисобга

Слайды и текст этой презентации

Слайд 1ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ
ОЛИЙ ВА ЎРТА МАХСУС ТАЪЛИМ ВАЗИРЛИГИ
Бухоро давлат университети




Мавзу: Педагог мехнатининг узига хос хусусиятлари.




Илмий раҳбар:

кат.ўқ. Алимов А.Т.
.

Бухоро 2016

ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ ОЛИЙ ВА ЎРТА МАХСУС ТАЪЛИМ ВАЗИРЛИГИБухоро давлат университети Мавзу: Педагог мехнатининг узига хос хусусиятлари. Илмий

Слайд 2Кириш
 1-боб. ПЕДАГОГ МЕХНАТИНИНГ НАЗАРИЙ - МЕТОДОЛОГИК АСОСЛАРИ.
1.1. Педагогик фаолиятининг хусусиятлари,

функциялари, тузилиши
1.2.Педагогик фаолият – ижтимоий педагогик ҳодиса сифатида.
1.3. Ўқитувчи

- муомала субъекти сифатида.
2-боб. Педагогик фаолиятда ўқитувчи – ўқувчи ҳамкорлигини ҳисобга олишнинг самарали йўллари ва воситалари.
 2.1. Ўқитувчининг дарсни тайёрлаш ва ўтказишдаги маҳорати.
 2.2. Дарсда ўқитувчи – ўқувчи ҳамкорлигини ҳисобга олишнинг самарали воситалари.
 Хулоса
Тавсиялар
Фойдаланган адабиётлар рўйхати
Илова

Reja:

Кириш 1-боб. ПЕДАГОГ МЕХНАТИНИНГ НАЗАРИЙ - МЕТОДОЛОГИК АСОСЛАРИ.1.1. Педагогик фаолиятининг хусусиятлари, функциялари, тузилиши1.2.Педагогик фаолият – ижтимоий педагогик ҳодиса

Слайд 3И.А. Каримов.
Ўз – ўзини эл ишига бағишлаган, инсон тарбиясига

жонини тиккан олийжаноб ўқитувчиларни, мўътабар муаллимларни бундан буён ҳам бошимизга

кўтарамиз.
И.А. Каримов. Ўз – ўзини эл ишига бағишлаган, инсон тарбиясига жонини тиккан олийжаноб ўқитувчиларни, мўътабар муаллимларни бундан

Слайд 4 «Тегишли маълумоти, касб тайёргарлиги бор ва юксак ахлоқий фазилатларга

эга бўлган шахслар педагогик фаолият билан шуғулланиш ҳуқуқига эга”

(“Таълим тўғрисида” ги Қонун, 5-модда)
«Тегишли маълумоти, касб тайёргарлиги бор ва юксак ахлоқий фазилатларга эга бўлган шахслар педагогик фаолият билан шуғулланиш

Слайд 5Мавзунинг долзарблиги: «Кадрлар тайёрлаш Миллий дастури», «Таълим тугрисидаги Конун» талабига

биноан баркамол авлодни шакллантиришдек долзарб масалани куймокдаки, таълим жараёни укитишнинг

анъанавий методларини илгор педагогик технологиялар билан кушиб олиб боришни такозо килади. Педагогик ва психологик адабиётларда таълимни такомиллаштириш, укув-тарбия жараёнини оптималлаштириш, ривожлантирувчи таълим, таълимнинг фаол янги (инновацион) методлари, муаммоли укитиш методи, программалаштириш, таълим каби атамалар негизида унлаб назариялар, ёндашишлар тугрисида маълумот берилган.
Мавзунинг долзарблиги: «Кадрлар тайёрлаш Миллий дастури», «Таълим тугрисидаги Конун» талабига биноан баркамол авлодни шакллантиришдек долзарб масалани куймокдаки,

Слайд 7Дарс ила тарбия орасида бир оз фарқ бор бўлса ҳам,

иккиси бир – биридан айрилмайдурган, бирининг вужуди бирига бойланган жон

ила тан кабидир.

Абдулла
Авлоний

Дарс ила тарбия орасида бир оз фарқ бор бўлса ҳам, иккиси бир – биридан айрилмайдурган, бирининг вужуди

Слайд 8Ишнинг максади: педагог мехнатининг узига
хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш

йўллари ва воситаларини ишлаб чиқиш;
Курсни тугатиш ишининг вазифалари:
- педагог мехнатининг

узиги хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш жараёнини бахолашнинг мавжуд холатини урганиш;
педагог мехнатининг узиги хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш жараёнини бахолашнинг назарий асосларини урганиш;
- педагог мехнатининг узиги хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш жараёнини бахолашнинг шакл,метод ва воситаларини белгилаш;

Ишнинг максади: педагог мехнатининг узига  хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш йўллари ва воситаларини ишлаб чиқиш;Курсни тугатиш ишининг

Слайд 9Ўрнак кўрсатиш ваъз - насиҳатга қараганда ҳар доим кучлироқ таъсир

этади.
С. Жонсон

Ўрнак кўрсатиш ваъз - насиҳатга қараганда ҳар доим кучлироқ таъсир этади.С. Жонсон

Слайд 10Педагогик фаолиятининг хусусиятлари, функциялари, тузилиши
 
Республика Президенти таъкидлаганидек: «Биз иқтисодий ўнгланиш,

иқтисодий тикланиш, иқтисодий ривожланишни маънавий ўнглаш, маънавий покланиш, маънавий юксалиш

ҳаракатлари билан тамомила уйғун бўлишни» - истаётган бир даврда яшаяпмиз. Бу истак эса ёшлар таълим – тарбияси билан шуғулланаётган касб эгаларини юксак касбий тайёргарликка, ғоявий–сиёсий эътиқодга, ташкилотчилик ва бошқарувчилик малакаларига эга бўлиш лозимлигини талаб этмоқда. Каримов И.А. Ўзбекистоннинг сиёсий – ижтимоий ва иқтисодий истиқболининг асосий тамойиллари. – Т.:”Ўзбекистон”, 1995, 47-бет

Педагогик фаолиятининг хусусиятлари, функциялари, тузилиши Республика Президенти таъкидлаганидек: «Биз иқтисодий ўнгланиш, иқтисодий тикланиш, иқтисодий ривожланишни маънавий ўнглаш, маънавий

Слайд 11Таълимнинг сири ўқувчига

ҳурматда бўлишдир.

Ральф Уолд Эмереон.

Таълимнинг сири ўқувчига

Слайд 12Педагоглик касби - бу ўқитувчи – тарбиячининг шундай шахсий (болажонлиги,

хайриҳоҳлиги, инсонпарварлиги, меҳрибонлиги ва ҳ.к.) ва касбий (билимдонлиги, зукколиги, фидойилиги,

ижодкорлиги, эрудицияси ва ҳ.к.) фазилатларини белгилайдиган хусусиятки, у ўз ўқув фанини чуқур ва атрофлича билишида, педагогик – психологик ва методик тайёргарлигида, талаба – ёшларни ўқитиш, тарбиялаш ва ривожлантиришнинг оптимал йўлларини излаб топиб, амалий фаолиятга қўллашида намоён бўлади.
Педагоглик касби - бу ўқитувчи – тарбиячининг шундай шахсий (болажонлиги, хайриҳоҳлиги, инсонпарварлиги, меҳрибонлиги ва ҳ.к.) ва касбий

Слайд 14E’tiboringiz uchun raxmat

E’tiboringiz uchun raxmat

Обратная связь

Если не удалось найти и скачать доклад-презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое TheSlide.ru?

Это сайт презентации, докладов, проектов в PowerPoint. Здесь удобно  хранить и делиться своими презентациями с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика