Dmitriy Evstigneev
Vladimir Litash
Group BMN – 164
Academic Supervisor:
Denis Kondrashov
Saint-Petersburg, 2019
Dmitriy Evstigneev
Vladimir Litash
Group BMN – 164
Academic Supervisor:
Denis Kondrashov
Saint-Petersburg, 2019
Medium
High
Low
~ 171 m VR users
(Mordor intelligence, 2019)
How to apply virtual reality technology within marketing
To predict the return of investments in virtual reality from 2020 to 2025
4. Make a forecast
5. To identify the most profitable implementation method
(Grudzewski, Mazurek, Awdzlej & Piotrowska, 2018)
Table 1
Chart 1
Chart 2
Recommendations for companies
Virtual reality is a versatile technology
2. M. Rainoldi, V. Driescher, A. Lisnevska, D. Zvereva, A. Stavinska, J. Relota & R. Egger (2018), Virtual Reality: An Innovative Tool in Destinations’ Marketing
https://www.nepjol.info/index.php/GAZE/article/view/19721
3. F.Grudzewski, G. Mazurek, M. Awdzlej & K. Piotrowska (2018), Virtual Reality in Marketing Communication – the Impact on the Message, Technology and Offer Perception – Empirical Study
https://www.researchgate.net/publication/326626162_Virtual_Reality_in_Marketing_Communication_-_the_Impact_on_the_Message_Technology_and_Offer_Perception_-_Empirical_Study
4. Mordor intelligence (2019), Virtual Reality (VR) markey - growth, trends, and forecast (2020-2025)
https://www.mordorintelligence.com/industry-reports/immersive-virtual-reality-market
Dmitriy Evstigneev
Vladimir Litash
Group BMN – 164
Academic Supervisor:
Denis Kondrashov
Saint-Petersburg, 2019
Если не удалось найти и скачать доклад-презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:
Email: Нажмите что бы посмотреть