Разделы презентаций


Marketing Mix within the Perfume Industry

The 4P

Слайды и текст этой презентации

Слайд 1Marketing Mix within the Perfume Industry
Filiyasova Lyubava GRO-311
Head of research:

Apresyan K.G.

Marketing Mix within the Perfume IndustryFiliyasova Lyubava GRO-311Head of research: Apresyan K.G.

Слайд 2The 4P

The 4P

Слайд 3The Perfume Industry
Advertising, branding, price, customer service and packaging all

play a role in making a strong and successful perfume

brand.
The Perfume IndustryAdvertising, branding, price, customer service and packaging all play a role in making a strong

Слайд 4Product
"Chanel No.5 a scent we know without knowing it"
Chanel was

founded in 1909 by designer Coco Chanel.

Product

Слайд 5price
Price list
- Chanel No.5 100ml- £86.40
- Dior J'Adore 100ml- £89.40
-

Marc Jacobs Decadence 100ml- £86.00
- Ariana Grande Ari 100ml- £41.00
-

One Direction You and I 100ml -£19.25
- Britney Spears Fantasy 50ml- £18.00

The pricing of the product must be clear from the beginning if a brand changes the price of their product regularly it creates an inconsistent shopping experience for the consumer and decreases the change of reoccurring custom.

pricePrice list- Chanel No.5 100ml- £86.40- Dior J'Adore 100ml- £89.40- Marc Jacobs Decadence 100ml- £86.00- Ariana Grande

Слайд 7Promotion

Promotion

Обратная связь

Если не удалось найти и скачать доклад-презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое TheSlide.ru?

Это сайт презентации, докладов, проектов в PowerPoint. Здесь удобно  хранить и делиться своими презентациями с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика